תערוכת סופשנה 2015

יום ראשון, 26 ביולי 2015


מכירים את התחושה שהילדים שלכם עושים משהו ממש ממש מוצלח,
שאתם ממש ממש גאים בו ורוצים להשוויץ לכל העולם?
אז תערוכת סופשנה של החוג שלי היא מהרגעים האלה, אבל פי 20!
הם אמנם לא הילדים האישיים שלי (בעצם שניים מהם כן :-)),
אבל הם כ"כ מוכשרים ואני כ"כ גאה בהם וביצירות שלהם,
שממש ממש בא לי להשוויץ ולהראות לכולם איזה עבודות מדהימות הם עשו במהלך השנה,
ואיזה כיף זה שיש תערוכת סופשנה שבה אני יכולה לעשות את זה!!!



אז בלי עוד הרבה הקדמות, הנה התמונות שצילמנו בתערוכה (יש כאן תמונות שצילמו נעם ויונתן שלי ותמונות שאני צילמתי. אמנם יש כמה שחוזרות על עצמן, אבל בכוונה מתחשק לי לשים גם את זווית הראיה שלהם...)
גם השנה התנאים לא היו אידיאליים לתערוכה ולצערי לא היה לי מספיק מקום ויש לא מעט עבודות שלא הוצגו,
אבל אני מקווה שהמבחר שכן הוצג מייצג ומעביר את היכולות שלהם ואת החוויות שעברנו השנה בחוג.
































































כמו שהבטחתי, בקרוב עוד רעיונות ליצירה בחופש הגדול
(מספיקה לעשות עם הילדים, לא כ"כ מספיקה להעלות... :-))
ואם בא לכם להיזכר בתערוכה מהשנה שעברה (איך הזמן רץ!), תיכנסו...

חצי חופש כמעט עבר, שיהיה המשך חופש שמח!
שלכם, גלי.



3 תגובות :

  1. היה מרגש לחוות אתך את השנה הזו דרך הבלוג... העבודות שלהם נפלאות וראויות, וכמה העשרה ואהבה הם קיבלו ממך - תהליך מרגש של עשיה אינטליגנטית, מעמיקה וחווייתית.
    <3

    השבמחק
  2. עבודות יפהפיות!! הייתי רוצה להיות ילדה בחוג שלך..

    השבמחק