מציירים על חימר עם פסטה!

יום ראשון, 30 בנובמבר 2014


סוף סוף סידרו לי בחדר היצירה מקום לייבוש עבודות ואפשר להתחיל לעבוד בתלת מימד!
את העבודה בחימר רציתי להתחיל במשהו פשוט יחסית, אך מקסים וכייפי.
את ההשראה קיבלתי מהפרוייקט המהמם הזה - אריחים שצויירו בעזרת פסטה!
אז חילקתי לכל ילד חתיכת חימר, פיזרתי כל מיני סוגים של פסטה, הדגמתי להם איזה ציורים מקסימים אפשר לעשות רק בעזרת הפסטה, והם התחילו ליצור.
ההנחיה - תמונה או שלט לדלת מצוייר בעזרת פסטה...
















אם רוצים שזה יהיה שלט או תמונה, לא לשכוח לעשות חורים לפני הייבוש.

לאחר שהנחנו את העבודות להתייבש שבוע, חזרנו לאחר שבוע וצבענו אותן בצבעי אקריליק.
השאיפה היתה לצבוע כמה שיותר פרטים, לא את הכל באותו הצבע.
























בפוסט הבא אני אראה לכם מה עשינו עם החימר והפסטה שנשארו לנו...
ממליצה לכם בחום לקחת גוש חימר ולהתחיל לשחק, זה כ"כ כיף!

שלכם,
גלי.




4 תגובות :

  1. גלי יקרה, איזה יופי של עבודות ! מקסים !! כיף לילדים שלומדים אצלך, הם מקבלים יסודות בתבונת כפיים ונמון לב ואהבה.

    השבמחק
  2. גלי שלום. בחיפושי באינטרנט הגעתי לאתר שלך, וגיליתי עולם ומלואו! תודה!
    לגבי העבודה עם החימר.את משתמשת בחימר רגיל? הוא לא צריך שריפה? העבודה מספיק חזקה?
    תודה חיה

    השבמחק
    תשובות
    1. הי חיה,
      כיף לשמוע שאהבת את הבלוג שלי ☺
      חימר בהחלט מחזיק טוב יותר עם גלזורה ושריפה. לי לא היו את האמצעים לשרוף אותו ומבחינתי העניין העיקרי הוא היצירה ולאו דווקא המוצר המוגמר שיישאר לאורך זמן, לכן זה הספיק לי לעבודה עם הילדים. הם הביאו עבודה גמורה ויפה הביתה, כמה זמן שתחזיק - תחזיק ☺
      מוזמנת לבקר גם בבלוג למבוגרים שלי, חפשי בגוגל gallish.

      מחק