לקראת פורים - מסכות שכל אחד יכול לעשות!

יום שני, 4 במרץ 2019



וואו! כל כך הרבה זמן לא הייתי פה!
לרגע שכחתי את הסיסמה לבלוג ואיך בכלל כותבים פוסט חדש, אבל זה חוזר אליי, קצת כמו לרכוב על אופניים :-)

יש לי כל כך הרבה מה לשתף ולהראות, ואני מקווה לעשות את זה לאט לאט, אבל מה שהחזיר אותי לבלוג, רגע לפני פורים (החג האהוב עליי!), אלה מסכות שהכנתי עם ילדי ההיברו-סקול.

המסיכות עשויות מצלחות נייר, ניירות צבעוניים וטושים. אנחנו הוספנו מקל של ארטיק מאחור, לאחיזה נוחה.
הן ממש ממש קלות להכנה וכיפיות למשחק, ובאמת שכל ילד (ומבוגר) יכולים להכין אותן.
והכי כיף, שאפשר להיות יצירתיים ולהכין, ממש בקלות, כמעט כל חיה או דמות שעולה על רוחכם (או רוח ילדיכם :-) )

התמונות צולמו בטלפון, מהר מהר, אבל לגמרי מייצגות;-)




 ג'ירף


 חתלתול


דמויות ממשחקי מחשב שאין לי מושג מי הן 


כלבלב


אריה


שועל


וכמובן, חד קרן

היו לנו גם פרה ודובי שלצערי לא צולמו.



שיהיה פורים נפלא,
וממש ממש מקווה להתראות בקרוב :-)

שלכם,
גלי.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה